servicedesk van systra ict

Servicedesk van Systra ICT

Geen bericht is goed bericht. Daar gaan we voor bij het beheer en de controle van jouw ICT-omgeving. Terwijl jij aan het werk bent, houden wij de apparaten en applicaties draaiende. Het enige wat je ervan merkt, is dat je altijd en overal aan de slag kunt.

 

Servicedesk

De servicedesk van Systra ICT beheert je volledige ICT-omgeving. We installeren onder meer updates, voeren back-ups uit en beantwoorden vragen. Heb je problemen met de internetverbinding, doet de printer het niet of loopt je systeem vast? Ons servicedesk staat elke dag voor je klaar. Om het je gemakkelijk te maken, leggen we indien nodig zelfs contact met leveranciers.

 

Hoe gaan we te werk?

Met geavanceerde software monitoren we je systeem continu. De meldingen die binnenkomen, verwerken we wekelijks. Belangrijk, want zo blijft je systeem gezond. Spoedmeldingen monitoren we apart, zodat we ze direct kunnen oppakken. Hierdoor signaleren we problemen vaak al voordat je iets hebt gemerkt.

Daarnaast komen we regelmatig bij je langs. Omdat we de meeste werkzaamheden op afstand uitvoeren, hebben we alle tijd om over je ICT-omgeving te praten. We draaien rapportages uit, zodat je inzicht krijgt in de prestaties van je ICT-omgeving. Ook laten we als partner bij vooruitgang zien hoe je die prestaties verder kunt verbeteren.

 

Hoe gaan we van start?

Voordat we beginnen, vinden we het belangrijk om te weten hoe gezond je systeem is. Daarom doen we een vrijblijvende meting. Signaleren we verbeterpunten op het gebied van je infrastructuur, server, firewall, antivirussoftware of back-up, dan lossen we die in overleg op. Zo is je systeem bij de tijd en kunnen we een goede start maken met het beheer van de ICT-omgeving.

 

Hoe blijf je up-to-date?

De business staat niet stil. En dat geldt ook voor de ICT-omgeving. Om ervoor te zorgen dat die blijft ontwikkelen, delen we kansen om processen verder te optimaliseren. Zo presteer je maximaal. Niet alleen vandaag en morgen, maar ook in de toekomst.

 

Veilige keuze

  • Doordat we je systeem up-to-date houden, werk je altijd met de veiligste versie.
  • We bewaken je systeem proactief, zodat we mogelijke storingen op tijd signaleren.
  • Dankzij dagelijkse back-ups gaan data en gegevens niet verloren.

Onze werkwijze

Analyse

Eerst analyseren we jouw ICT-omgeving. Signaleren we verbeterpunten, dan lossen we die in overleg op.

Monitoring

Eerst analyseren we jouw ICT-omgeving. Signaleren we verbeterpunten, dan lossen we die in overleg op.

Beheer

We stemmen ons serviceniveau af op jouw proces. Zo maken we van technologie een stabiele factor binnen het proces.

Advies

Je wilt grip hebben op vandaag, maar ook op morgen. Daarom delen we kansen om te blijven ontwikkelen. Zo ben je up-to-date. Altijd.

Grip hebben op vandaag én morgen?

Neem contact op