Klachtenregeling
Wij horen graag van u als u ontevreden bent over onze diensten of producten.
U kunt uw klacht telefonisch indienen.
- U kunt uw klacht telefonisch doorgeven op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur via het telefoonnummer: 038-3338750.
- Soms kunnen wij het probleem meteen verhelpen. Lukt dat niet, wordt u de volgende werkdag teruggebeld door de verantwoordelijke medewerker van Systra ICT.
- Samen zoeken jullie naar een geschikte oplossing van uw klacht.
- U wordt geïnformeerd bij elke stap die wij zetten om een geschikte oplossing te vinden.
- Wij registreren en evalueren uw klacht aan de hand van een klachtenanalyse.
- Wanneer u tevreden bent, wordt de klacht intern afgesloten.
Ook kunt u uw klacht via de mail naar Systra ICT toezenden.
- U kunt uw klacht via de mail doorgeven door te mailen naar klachten@systra.nl.
- Heeft u een klacht ingediend via de mail? Dan ontvangt u de volgende werkdag een bevestiging van uw klacht.
- De verantwoordelijke medewerker van Systra ICT zal contact met u opnemen om samen een oplossing te bedenken voor uw klacht.
- U wordt geïnformeerd bij elke stap die wij zetten om een geschikte oplossing te vinden.
- Wij registreren en evalueren uw klacht aan de hand van een klachtenanalyse.
- Wanneer u tevreden bent, wordt de klacht intern afgesloten.