Servicedesk medewerker
Systra ICT is een dynamisch IT-bedrijf dat gespecialiseerd is in de implementatie van innovatieve IT-oplossingen voor bedrijven en organisaties in verschillende sectoren. Wij zijn momenteel op zoek naar een collega voor de servicedesk. Ben jij de specialist die onze klanten gaat helpen?
De functie. Je:
Als Servicedesk Medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor al onze klanten. Je helpt hen met vragen, problemen en verzoeken op IT-gebied, waarbij de nadruk ligt op de online werkplek op basis van Microsoft 365. Samen met jouw team zorg je voor een soepele en efficiënte afhandeling van klantvragen.
Jouw kerntaken zijn:
- Telefonisch ondersteunen van klanten bij IT-vragen, met de focus op de Systra Online Werkplek op basis van Microsoft 365;
- Registreren, opvolgen en bewaken van klantmeldingen in het ticketsysteem;
- Analyseren en oplossen van veelvoorkomende problemen en escaleren waar nodig;
- Samenwerken met collega-specialisten om complexe vraagstukken op te lossen.
Met jouw technische kennis en klantgerichte houding ben jij een cruciale schakel in onze dienstverlening!
Wat bieden wij? Je:
- Werkt in een professionele en informele werkomgeving waar je jezelf kunt ontwikkelen en je kennis kunt delen met collega’s;
- Werkt met de nieuwste technologieën en innovatieve oplossingen;
- Krijgt een competitief salaris, een bonusregeling en een goed pensioen en secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een laptop en telefoon;
- Krijgt de mogelijkheid om je verder te ontwikkelen binnen je vakgebied;
- Krijgt direct een jaarcontract zonder proeftijd;
- Lunch en fruit van de zaak;
- Krijgt laagdrempelige en anonieme ondersteuning bij mentale problemen via openup.nl.
Wat vragen wij? Je:
- Hebt minimaal een MBO ICT opleiding niveau 4 afgerond;
- Hebt bij voorkeur ervaring als servicedesk medewerker of ziet het als een uitdaging om dit te worden;
- Bent communicatief vaardig;
- Bent nauwkeurig, klantgericht en representatief;
- Kunt inspelen op de behoefte van de klant;
- Kunt na een gedegen inwerkperiode grotendeels zelfstandig werken;
- Krijgt veel ruimte voor eigen inbreng en eigen verantwoordelijkheid;
Over Systra
Bij Systra ICT werk je in een prettige sfeer waar open wordt gecommuniceerd, eigen inbreng wordt erg gewaardeerd. Om elkaar ook buiten het werk te leren kennen, organiseren wij regelmatig activiteiten. Onze collega’s waarderen Systra ICT met een 8.5 en onze klanten met een mooie 8.4 en daar zijn we best een beetje trots op!